Met het fietsje naar Denemarken. - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van bendenemarken - WaarBenJij.nu Met het fietsje naar Denemarken. - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van bendenemarken - WaarBenJij.nu

Met het fietsje naar Denemarken.

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg

24 April 2024 | Nederland, Eindhoven

Vandaag achter de computer en hier het eerste verslag(je). Kijken of dit wel functioneerd. Vorige jaren heb ik mijn verslag gemaakt op Facebook.

Ik zit nu in dubio om mijn fietskar wel of niet mee te nemen. Gelukkig heb ik al mijn spullen reeds op orde.

Mijn vertrek is gepland op 1 augustus. Ik begin ...of thuis of... vanuit Emmen.

De Vikingroute begint daar en is 900 Km heen en dusook 900Km retour.

Tags: #bernard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 April 2024

Met het fietsje naar Denemarken.

Oude man op fiets.

Actief sinds 21 April 2024
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 110

Voorgaande reizen:

21 April 2024 - 31 December 2024

Mijn eerste reis

Landen bezocht: